.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فعلا کسي را برای هیچ سمتی مشخص نکرده ام
در استفاده از مديران زير مجموعه خود براي اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي دولت در راستاي خدمت رساني به مردم تنها به شايستگي‌هاي آنان مي‌انديشد و در اين راستا به مطالبات گروه‌هاي خاص بي اعتنا ... به اعتقاد رياست محترم جمهوري ، استاندار پدر استان است ...
فعلا  کسي را  برای هیچ سمتی مشخص نکرده ام

استاندار جديد استان گيلان خواستار همدلي و همراهي مردم و مسوولان گيلان در راستاي توسعه اين استان شد.

" روح الله قهرماني " روز چهارشنبه در گفت و گوي ايرنا افزود: استان گيلان منبع سرشاري از استعداد و توانمندي است كه هنوز استحصال و استخراج نشده كه بايد با همكاري و همدلي همه نيروها توسعه آن تحقق يابد.

وي اظهار داشت: در اين راستا بهتر است كارآمدترين و كم توقع‌ترين نيروهاي انساني اين استان سكان دار عمران، توسعه و پيشرفت آن باشند.

وي با اشاره به اينكه بايد از ظرفيت تمامي گروه‌ها و اقشار مختلف چون روحانيت، نمايندگان مردم و نيروهاي دلسوز گيلان براي رفع مشكلات آن استفاده كرد ، افزود: ايجاد همگرايي و جمع شدن همه دلسوزان انقلاب و نظام براي توسعه گيلان امري ضروري است.

وي گفت : به اعتقاد رياست محترم جمهوري ، استاندار پدر استان است و اختصاص به قشر و يا گروه خاصي ندارد بلكه بايد در متن جامعه و بين مردم بوده و براي مردم كار كند.

وي اضافه كرد: همه مديران و دلسوزان به توسعه گيلان بايد در كنار يكديگر و با همگرايي چرخ سازندگي اين استان را به چرخش درآورند و نيروها در چرخه مديريت استان بايد كار را با نيت تقرب به خدا و براي مردم انجام دهند.

" قهرماني " تاكيد كرد: رونق اقتصادي و رفع مشكلات بيكاري و ايجاد فرصت‌هاي شغلي كه هم اكنون يكي از دغدغه‌هاي گيلان است زماني ايجاد مي‌شود كه نيروهاي خلاق و موثر جامعه با ايجاد همبستگي و وحدت رويه در كنار هم تلاش كنند.

وي افزود: در سفر سال گذشته رياست جمهوري براي توسعه گيلان مصوبات خوبي پيش بيني شده است كه براي نيل به اهداف تعيين شده مي‌بايست با دقت و تلاش بيشتر پيش رفت تا در سفر بعدي رياست جمهوري قابليت‌هاي گيلان بهتر مشخص شود.

استاندار جديد گيلان يادآورشد: رييس جمهور از مردم گيلان به عنوان مردمي رئوف ، با شخصيت و هوشمند و متين نام بردند و معتقدند كه اين مردم از شايستگي‌هاي لازم براي توسعه برخوردار مي‌باشند.

وي اظهار داشت: با توجه به اين نگاه رياست جمهوري به گيلان و مردم آن شايسته‌است تا مديران با همدلي و همراهي گام‌هاي موثر تري در توسعه آن بردارند.

وي با اشاره به سياست خود در اداره استان گيلان افزود: اعتقاد من اين است كه همه نيروهاي فكري و دلسوزان به نظام و انقلاب و مردم اين استان به جاي صرف انرژي خود براي تقابل با يكديگر مي‌توانند در كنار هم به توسعه بيانديشند و به جنگ با فقر و بيكاري در راستاي رفع محروميت‌هاي اين استان بروند.

وي گفت: آنچه براي من به عنوان مدير ارشد استاني مهم است كار است و تنها به كار فكر خواهم كرد.

" قهرماني " تاكيد كرد: در استفاده از مديران زير مجموعه خود براي اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي دولت در راستاي خدمت رساني به مردم تنها به شايستگي‌هاي آنان مي‌انديشد و در اين راستا به مطالبات گروه‌هاي خاص بي اعتنا مي‌باشد.

وي افزود: از وجود نيروهايي كه در چهارچوب نظام جمهوري اسلامي شايستگي كار كردن داشته باشند، استفاده خواهد كرد.

وي يادآور شد : در شرايط فعلي هيچكس براي هيچ سمتي مشخص نشده‌اند و توانمندي‌هاي افراد در جريان كار و با شناخت از آنان بدست خواهد آمد.

"روح الله قهرماني" يكشنبه گذشته در جلسه هيات دولت به عنوان استاندار جديد گيلان معرفي شد.

وي پيش از اين در پست معاونت عمراني استانداري مازندران مشغول به كار بود.

علي عبدالهي استاندار قبلي گيلان هم اكنون به سمت استاندار استان سمنان منصوب شده‌است


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.